Създаването на съдържание е тренд №1 за 2015: Хейс, Tumblr
19.01.2015 | 17:32
Създаването на съдържание е тренд №1 за 2015, каза Дейвид Хейс, директор на Tumblr в интервю за Ханс Никълс от телевизия Bloomberg.
Хейс коментира значението на създаването на съдържание за разширяване на бранда и разказва как работи Tumblr, за да печели от съдържание чрез реклама.
Интервюто е взето в Мюнхен, на конференцията за цифров дизайн в Мюнхен /Digital Life Design Conference/, 18-20 януари 2015 за предаването “The Pulse.”
Още по темата
Тренд номер едно за 2015 е нещо много важно за Tumblr - създаване на съдържание.
Миналата година конференции като тази тук, DLD, беше контент маркетингът. Смятаме, че развитието тази година е създаване на съдържание.
В края на краищата вие сте толкова добър, колкото се продавате и колкото е съдържанието, което можете да намерите - качествено, бързо и мащабно.
Добър пример за това е ако - примерно съм фен на Nike и си купувам по един чифт маратонки от тях годишно. Но и ходя в техния канал в Tumblr по три пъти на ден за информация за маратонките и други.
Публикуването на качествено съдържание е огромен нов тренд.
Това го виждаме по самите себе си.
Още по темата
Говорите за микросъдържание. Малки порции информация, която излиза цял ден.
Да, малки публикации, които са бързо и лесно смилаеми.
Неща, които можете да гледате и четете на телефона си.
Това е идеята.
И това е необходимостта, която се появява периодично и която ние попълваме.
Значи, вие продавате реклама в това кратко съдържание?
Всъщност брандът има много постове. Те публикуват в блога на Tumblr и могат да решат да изберат някои от постовете за свой спонсориран пост, който да бъде разпространен за аудиторията.
Значи вие говорите повече на брандовете, не на рекламодателите, които искат да имат достъп до всичките ви потребители?
Бранд рекламодателите искат да си наберат аудитории. Те идват при нас, за да изградят сайтовете си, за да разширят основния си дигитален офис за този нов свят, където съдържанието ще бъде постоянно опреснявано.
Ние водим много разговори по този въпрос.
Смятам, че най-хубавото, това, което брандовете харесват е, че идеята се приема от потребителите.
Защото самите брандове са толкова креативни.
Например брандове като Ford, IBM, Dior влагат много усилия в създаването на прекрасно съдържание.
Кажете ми за плановете си за международен ръст. Вие имате големи амбиции - какво става?
Много силно развитие имаме в Бразилия, в Германия - също. Постоянно мислим за развитието си и затова сме дошли тук, на конференцията DLD.
Една от основните причини да идваме отново и отново е защото международният ръст е наш приоритет.
Още по темата