Не разбирам защо не бе открит MH370: Рос

06.03.2015 | 16:43
Не разбирам защо не бе открит MH370: Рос
Не разбирам защо не бе открит MH370: Рос

Коментар от Сидни на основателя на DRA International и бивш пилот на събитията около изчезналия самолет на Malaysia Airlines помел MH370 за Ришаат Саламат от студиото на Bloomberg в Хонконг в предаването "Trending Business."


Вече цяла година мина, човек би си помислил, че морето все трябваше да изхвърли нещо на плажа. Ако не е в морето, къде е тогава?

Напълно съм съгласен. Една година по-късно в тази част на света, при цялото внимание и усилия - не разбирам защо нищо не се открива, нито дори спасителна жилетка.

Всичко би помогнало.

Аз съм от малцината, които гледат само това, от което разбират.

Не съм правил никакви математически изчисления, които да доказват, че това е погрешния регион. Има много хора там, които смятат, че търсят на правилното място.

Моите инстинкти обаче ми казват, че не е така.

 

Още по темата

Как стана така? Има стотици, дори хиляди въпроси, останали без отговор.

Така е. Цялото упражнение не се прави добре от самото начало.

Кларк използва думата "небрежност", ами, аз съм съгласен с него.

Една година по-късно не би трябвало да търсим самолета. Ако бяха направили всичко както трябва от самото начало, в първите 4ч. след изчезването, досега да бяхме го намерили. Още преди зазоряване на сутринта.

Те би трябвало да са пратили прихващач, който да намери предметите, които да следят на военния радар.

Четири дни! Отне четири дни на военните, за да признаят, че онази нощ са следили самолета над континентална Малайзия.

239 души изчезват и военните си стоят тихо!

Каква държавна тайна го оправдава?

Не мога да се сетя за нито една.

 

Не само че беше много зле управлявана, операцията беше изпълнявана некомпетентно. Има нещо много дълбоко, което води към разни конспиративни теории, нали?

Точно така. Като стане нещо такова, веднага се появяват всякакви конспиративни теории. Повечето от тях са доста шантави и аз не ги подкрепям. Не подкрепям и хипотезата за самоубийство на пилота. Абсолютно нищо от това, което съм чел или виждал не ми подсказва, че трябва да обвиняваме командира на полета.

Според мен това е обида към него и семейството му.

Смятам, че става нещо по-дълбок.

Без значение дали има конспирация или не - на 8 март 2015, два дни след катастрофата те дължат доклада с резултатите от разследването.

Би трябвало да е доста пълен след 12 месеца. Очакваме с интерес да го прочетем. Има много информация, която е налице, но не се пуска до медиите в този момент.

 

Още по темата

Сигурно пълният доклад е пълен с пропуски, нали не са намерили самолета!

Ами да. Да се открие самолетът..

Както каза, не вярвам, че е трябвало да бъде изгубван от самото начало.

Те би трябвало да са го намерили още преди утрото на другия ден, когато изчезна, 8 март 2014.

Но не са го открили.

И затова мисля, че продължаващото търсене струва много пари, усилия и мъка. При това може би дори не търсят на правилното място.

Вижте, вярвам, че самолетът ще се намери - не знам кога. Може да е след 20-30г.

Има вероятност, предвид движението на хора по света, че някой ден все някой ще попадне на някой част от MH370 и може би това ще стане в джунглите на Малайзия.

 

Още по темата

Дори и в джунглите в Малайзия или на планински склон, смятат, че все нещо ще се намери, което поставя въпроса дали няма да е още по-далеч? И дали не е отишъл на север, а не на юг? Всички тези въпроси сега се задават в социалните медии и в пресата. Искам да знам какво трябва да се направи? Не бива да се повтаря, нали?

Точно така. Не съм математик, нито инженер, но те говорят за сигналите, които им давали доказателство къде е самолетът. Говорим за наносекунди в разликата между времената на тези сигнали.

Много ми е трудно да си представя как са стигнали до тези заключения.

Но тракинг информацията, която е имало тогава, е налице и сега. И отдавна е била налице.

Тук говорим за подобряване на тракинга на самолетите в бъдеще. Става дума вероятно за софтуерни алгоритми.

Техническото оборудване е вече на борда на самолета със сателитните предаватели. Прословутите транспондери, които спрели да работят, когато самолетът изчезнал.

Това може да се оправи, за да не се повтаря.

Това е важно.

Но основният поток от данни е наличен. Просто не е бил проверяван редовно до за отделяне на въздушния трафик. Сега обаче трябва да се проверява по-редовно, за да може когато един самолет изчезне, както ще става отново -- самолети ще изчезват от мониторите на диспечерите -- трябва да направим така, че данните да са налице за незабавна локализация.

Или поне в първите 2-3 часа, когато все още има надежда за откриване на оцелели.

Всичко това е възможно.

Черните кутии, както ги наричат медиите - а те са всъщност оранжеви - тези устройства, записващи данните на самолета би трябвало да се изхвърлят от самолета преди очакван удар в земята или водата, за да може данните да са достъпни незабавно.

Тези технологии ги има и сега.

На борда на военните самолети.

Просто трябва да ги сложат и на гражданските самолети.

 


коментирай >
Още от Свят
ТV Програма
Сега
Следва
гледай на живо Video пълна програма