Коментар от Сингапур на Дон Андерсън, от We Are Social за Ришаат Саламат в студиото на Bloomberg в Хонконг.
Какво прави една агенция за социални медии? Какво правите за една компания?
Работим с брандовете и им даваме правилния начин да общуват с аудиториите си. С доверие, разумно.
Насочваме ги, даваме им стратегии и подход в съдържанието.
Как става това - от гледна точка на една компания, която има само онлайн присъствие или такава, която има само тухли и съвсем малко кликове? Може би помагате на някой, който никога не е имал позиция в социалните медии или пък на компании, които имат само онлайн профил?
Да, и за двете. Обикновено не предлагаме присъствие във ФБ или Туитър.
Не се опитваме да използваме само този подход.
Опитваме се подходим по различен начин, да ги накараме да слушат и разбират аудиторията си.
Така че става дума за свързване, за внимание.
Брандовете вече имат присъствие, може да не се налага да започват от началото.
Вероятно са свършили много работа в социалните медии, но не точно по правилния начин.
Това е бързо развиващ се бизнес или модел. Преди три години съвсем малко компании имаха стратегия за мобилни платформи. А сега чуваме само това. Необходимо е мобилно присъствие. Наричате го "мобилна вездесъщност", нали?
Да. Глобално, с население над 7 млрд души, сега има около 50% проникване на мобилните устройства.
Един от двете двама души има мобилен телефон.
Бизнесите не мислят за това по начина, по който би трябвало да мислят. Тяхната стратегия "Първо мобилното" я няма.
Ние препоръчваме компаниите да тръгнат със стратегия "Първо социалните мрежи". А след това да дойде мобилната стратегия.
В Азия отделяме много време на мобилните си телефони. Използваме ги постоянно и навсякъде.
Докато пътуваме с градския транспорт тук, в Сингапур или в Хонконг, всички са навели глави и си четат мобилните телефони.
Какво правят брандовете, за да ангажират тази аудитория по правилния начин?
Но трябва да го правите така, че да не дразните хората с реклами, докато използват мобилния си телефон, нали?
Контент маркетингът носи много повече добавено участие и го води към вземане на решения на базата на контакти с аудиториите.
Така че препоръчваме не само реклама.
Трябва да мислите как съдържанието може да се намеси в картината.
Статистиката показва, че само тази година компаниите се готвят да вложат около 135 млрд долара в контент маркетинг и генериране на съдържание.
И как вписва това в мобилната стратегия.
Още по темата
- Google прокарва интернет кабел по дъното на Тихия океан
- Топ брандовете и присъствието им в социалните мрежи
- Рекламодателите в Азия се интересуват от мобилна реклама
- O3B се готви за старта на сателитната мрежа от ново поколение
- Защо Индия е интересен пазар за Facebook?
- Свързаността е трендът в IT: Саймън Сигърс /ARM/
- Twitter ще се разраства в Азия
- С какво Mi Pad конкурира Apple iPad