Социалната мрежа Twitter среща трудности да добавя нови потребители със същия темп, както досега, посочват от Bloomberg. Нова прогноза на компанията за проучвания eMarketer показва още една тревожна тенденция: процентното повишение на потребителите на Twitter в САЩ ще се свие до едноцифренно число през 2015 година.
Добрата новина на експертите е, че Twitter има потенциал за разрастване в Азия.
През 2014 година с 12 на сто повече американци ще се регистрират в Twitter, докато в Азия този процент ще е почти 3 пъти по-висок - 34%, става ясно от данните на eMarketer. До 2018 се очаква растежът в азиатския регион да се забави до 15%, но това все пак ще изпревари световния среден ръст от 11 на сто.
Броят на потребителите в Азиатско-тихоокеанския регион вече засенчва този в Северна Америка и Западна Европа. Долната графика показва, че само процентът на азиатските потребителите в Twitter ще нараства.
Третият най-голям пазар на Twitter Индия ще нарасне до 57%, показват още прогнозите. Според тях Индонезия, която е на четвърто място, ще се увеличи с до 62%. От еMarketer не включват Китай, където услугата е блокиранa от правителството, въпреки че и там има много потребители, които използват услугата.
Япония, вторият най-голям пазар на Twitter, се очаква да се увеличи със 17% през тази година.
Twitter трябва да започне да печели повече пари извън САЩ, подчертават от eMarketer.
Активните потребителите извън САЩ са 78%, показва доклад на първото тримесечие на компанията. Според него обаче само 28% от приходите идват от международни източници, а също така има и забавяне на потребителското нарастване. От ръководството на Twitter заявиха миналия месец, че членството през първите три месеца на 2014 е нараснало с 25%, което е донесло до 255 млн. евро приходи, спрямо миналата година, когато този ръст е бил 30%.