Мари Бара: Наемете хора, които не са като вас

Бъдещето на автомобилната индустрия е в ръцете на агентите на промяната и на поемащите рискове, коментира изпълнителният директор на GM

07.09.2015 | 12:08 Автор: Мариета Иванова
Мари Бара: Наемете хора, които не са като вас

Още по темата

 

Бъдещето на автомобилната индустрия е в ръцете на агентите на промяната и на поемащите рискове- тези, които могат да си представят възможното и да направят дръзки стъпки към осъществяването му, пише в профила си в LinkedIN изпълнителният директор на General Motors Мари Бара. В рубриката „Как наемам- #HowIHire, Бара уточнява, че всичко е въпрос на баланс- новоназначените трябва да осъзнаят защо компаниите правят нещата по определен начин  и къде е разликата в отварянето на плика с информация за заплатата и разкъсването му на парчета.

В списъка на Мари Бара с ключови личностни характеристики, които привличат нейното внимание и това на екипа й  при наемане на нови служители, са:

Бъдете пъргав, умен лидер: Ние искаме екип, който е жаден да учи, води и вдъхновява други хора да се отличават в различни области, защото промяната е постоянна. Автомобилната индустрия ще бъде коренно различна след точно  пет години. Затова ние търсим хора, които държат портфолио от опит, вместо да се притесняват за следващото си повишение.

Бъдете уверени, но скромни: Ако постоянно използвате местоимението „АЗ”, вероятно няма да успеете. В GM ние поставяме общите усилия в посока на намиране на нови идеи и решения за клиентите ни.

Бъдете верни на себе си: Шерил Сандбърг, изградила силен екип във Facebook, сподели забележителна препоръка в един разговор по-рано тази година: Осъзнайте пристрастията си и намете хора, които не са като вас. Многообразието от мисли оформя нашата култура, коментира Мари Бара.

Покажете как мислите и постиженията си, не само биографията си: Най-продуктивните и проницателни интервюта много често са по-скоро разговори. Искам да чуя истории за постижения и мисли по въпроси пред нашата индустрия.

Покажете непреклонно желание за победа: В GM непрекъснато вдигаме летвата във всички аспекти на нашия бизнес. Преоткриването на бранда Cadillac е само един пример за това. Екипът на Cadillac безмилостно провокира хиляди в организацията, които се докосват до бранда по някакъв начин, стреми се към постижения отвъд конвенциалното и настоява за активни лични усилия.