Аз детето, част от медийна група Инвестор БГ и агенция CIVITAS получиха първа награда в категорията пиар проект на медия с кампанията „Забавното лятно четене“.
Аз детето, част от медийна група Инвестор БГ и агенция CIVITAS получиха първа награда в категорията пиар проект на медия с кампанията „Забавното лятно четене“.
Българското дружество за връзки с обществеността отличи на 20 май 2015 най-добрите постижения в сферата на комуникацията. За призовете се състезаваха 57 пиар компании в 15 категории.
Конкурсът PR Приз е най-старият и най-престижният в сферата на комуникациите в България. Той бе кулминацията на Деветия PR Фестивал и се проведе в Бална зала, Радисън Блу Гранд Хотел, където с официална церемонията по награждаването на победителите в петнадесетото издание на първия в страната конкурс бяха отличени най-добрите в сферата на комуникациите.
Забавното лятно четене е инициатива, в която децата могат да си направят електронен читателски дневник и да споделят книгите, които са прочели. По този начин те помагат на своя град или училище да станат най-четящият град и най-четящото училище.
Младите читатели се състезават и за престижното отличие “най-четящото дете на България”.
"Мисията ни е за повече четящи деца и повече отговорни възрастни", каза Катрин Иванова, Ивент мениджър на Investor.bg.
Целият запис на конкурса ПР приз 2015 може да гледате в събота 23 май 2015 от 11.00 в предаването Медиите Он Ер.
Четете за проблемите в образованието в секция Образование на сайта bgonair.bg.
Подробности за инициативата на: http://az-deteto.bg/knigi/