Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос веднъж каза, че за да стане компания за 200 млр долара, Amazon трябва да се научи да продава дрехи и храна. И докато компанията расте стабилно с последната си бизнес инициатива Amazon Fresh, днес тя направи една стъпка напред по модния подиум.
Amazon отвори ново фото студио в Лондон на площ от 14 000 кв м с 22 сета, които според компанията са едни от най-големите в Европа и ще им помогнат да създадат над 500 000 снимки на дрехите, които всяка година продават.
Студиото е тухлена конструкция от 1850 и е построено под гара Хокстън. Под наем е взето от Transport of London, градската агенция за транспорт.
Преди компанията да го наеме, това място е било изоставено. Някога е приютявало фабрика за парни локомотиви.
Amazon се опитва да пробие в продажбата на модни стоки както на amazon.com, така и на сайтовете си във Великобритания, Франция, Италия и Испания. Компанията вече добави над 100 модни бранда към платформата си през 2014, включително Hugo Boss, Gucci watches, Emporio Armani, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, 7ForAllMankind, American Retro, Petite Bateau, Levi’s и Lacoste.