Натали Масне, председател и основател на Net-a-porter казва в ексклузивно интервю за Франсин Лакуа от Bloomberg TV, че компанията й си е най-големият конкурент.
Натали Масне, председател и основател на Net-a-porter: Едновременно растем на нови пазари, но органично, искаме да сме сигурни, че услугите ни са подходящи. И като постигнем определен праг на даден пазар се насочваме към него, наемаме местни маркетингови екипи и започваме локални инициативи. Тези пазари са по цял свят, но най-големият ни остава САЩ и Великобритания, Европа - най-силно.
Също и Хонконг в Азия - супер силен.
Дали е труден континентален Китай? Зависи с кого говорите. Ние не сме компания за луксозни стоки. Ние сме модна фирма. Не продаваме подаръци, а покупки за лично ползване. В континентален Китай в момента данъкът върху транзакциите онлайн е по-нисък от местата, където работим, благодарение на силата на някои изключителни компании за електронна търговия там. Така че потребителят познава и използва добре електронната търговия и ще дойде и времето, когато ще потърсят електронни магазини и за други неща.
Виждаме невероятно висок ръст в Китай. Това е един от нашите 20 най-развити пазари преди пет години. Ще влезе в топ 10 следващата година.
В ДНК-то ни е да даваме на потребителя голям избор. Така че постоянно да имаме нужда да подобряваме услугите си. Знам, че е клише, но ние сме най-големия си конкурент. Когато кажем, че сме успели и сме много добри, когато си вземаме почивка е денят, в който ще паднем в пропастта.
Мисля, че брандовете стигат директно до потребителя и това е фантастично. Виждаме, че брандовете трябва да имат силно онлайн присъствие. Ние сме мултибрандов ритейлър и много добре съществуваме сред тях.