Ето и цялото интервю на Манус Крани:
Манус Крани, Bloomberg: Намираме се в една галерия в центъра на Цюрих. Тук са Сам Франсис, Франсис Бейкън. Като млад художник, имате ли общо с комерсиалната действителност?
Конър Макриди: Това е действителността. Художникът трябва да продава, за да оцелее. Трябва да живеем, нямаме много пари на наше разположение. Това е работата ми.
Манус Крани, Bloomberg: Какво означава за Вас да бъдете в Цюрих? Дава ли Ви това едно различно присъствие на духа, различно усещане за живописта?
Конър Макриди: Да, разбира се. Странно е, защото хората ме поглеждат и си мислят, че съм дрогиран, ако го кажа, но определено е много важен фактор, че малки неща като въздуха, като свежестта на въздуха, начинът на живот, личното пространство ..
Манус Крани, Bloomberg: Колко различно е това? Ню Йорк е комерсиалният център: долари, долари, долари. Не е ли и тук толкова комерсиално?
Конър Макриди: Така е, но е различен начин на комерсиалност. В много по-малка степен. Ню Йорк винаги ще съществува.
Манус Крани, Bloomberg: Откъде идва идеята един млад художник да реши да развие собствена концепция за боя. КАК Ви хрумна? Доста е уникално. Какво е синьо Макриди?
Конър Макриди: В синьо Макриди се съдържат 5 компонента на синьото, които..
Манус Крани, Bloomberg: Това е специално уникално синьо, което присъства във всяка Ваша картина.
Конър Макриди: Влиза във всяка шише пигмент на синьо Макриди. Има 5 различни компонента на синьото, които създават това.
Манус Крани, Bloomberg: Мога ли да попитам какви са те или е тайна?
Конър Макриди: Да, можете да питате, но аз няма да Ви кажа.
Манус Крани, Bloomberg: Преминавате през много особен процес.
Конър Макриди: Да, процесът е много трескав. Когато рисувате с бои, това може да отнеме две до шест години. Не ми харесва много. Харесва ми – картината е моя – но искам да има малко повече бяло. Така ми харесва повече. Така е по-добре. Да, харесва ми.