Ето каква е ситуацията при мен. Живея тук с тези хора. Карам това. Не съм типичният клиент на Porsche, но сега те предлагат кола, подходяща за семейства.
Така, че отидох да я пробвам. Тук, в Южна Калифорния, Porsche организират дълго шофиране по път наречен Уилоу Спрингс. Цената на Macan S започва от 49 900 долара. Macan Турбо – 72 300 долара.
Появява се един въпрос, когато гледате Macan – за кого е. Знаем кой притежаваше Porsche преди – бяха хора, които искаха спортни коли, но Macan е семейна кола.
Екстериорът е на 911, но на стероиди.
Porsche наистина обичат да говорят за ДНК на своите автомобили. Как те имат силна семейна прилика.
Лично за мен, всяка тяхна кола се опитва да прилича на 911, въпреки, че приложенията й са коренно различни. Задницата на колата, лично за мен, е най-успешната част от дизайна. Толкова е гладко, че се чудите от къде да отворите багажника. Но от Порше са предвидливи и за го сложили ето тук. Натискате и готово!
Очаквате Porsche да се държи добре и тази кола го знае.
Задвижването на четирите колела може да бъде и полезно при управлението, както казват - да държи колата неутрална. Всичко се лсучва по много предвидим и безопасен начин.
Да! Аз съм в Porsche!
Между 340 и 400 конски сили!
Macan турбо е с максимална скорост от 264 км/ч. И това е страхотно, но кой ще кара с тази скорост?
Много производители правят точно такъв тест – изкачват се с колата до върха на някоя планина. Реално обаче няма кой да докара своя Macan до върха на планината. И вероятно от Porsche знаят това, но продават безопасността.
*** Да, можеш да стигнеш до Хамптонс с един от тези***
Да, мисля, че имам какво да правя с един от тези в Хамптънс.
Porsche са направили един от най-добрите компактни SUV на пазара.
Вероятно е измислен да катери планини и да се състезава по писти, най-вероятно не. Ако искате да го видите в естествения му хабитат елате тук.