Натаниел Булард, директор на Bloomberg New Energy Finance, отблезяза, че немските марки коли са добре позиционирани на най-големия автомобилен пазар в света- китайският.
През миналата година в Китай са продадени 22 милиона автомобила в сравнение с 16 милиона в САЩ, а растежът в продажбите продължава да е двуцифрено число. 3,2 милиона от продадените автомобили са на VW, а от компанията предвиждат и увеличение в производствения капацитет с 600 000 бройки.
BMW, Dailmler и WV се опитват да затвърдят позициите си в Китай и да увеличат продажбите, а основните рискове пред тях са електрическите и метановите автомобили, както и местните китайски производители.
Дългосрочната цел на властите в Китай е изграждането на силна местна автомобилна индустрия и може би това представлялва най-големият проблем пред чуждестранните компании, ако не сега,то със сигурност в бъдеще.
Вижте повече във видеото.