fallback

Иновациите на GE в самолетните двигатели

Дейвид Джойс, директор на GE Aviation от Фарнбъро

15.07.2014 | 21:00

Интервю на директора на GE, Дейвид Джойс за Анна Едуардс от Bloomberg във втория ден от авиошоуто във Фарнбъро, западно от Лондон.

Дейвид Джойс коментира "инкрементална" иновация, терминът, който използва по повод създаването на нови версии на традиционни самолети с нови двигатели.

 

Дейвид Джойс, директор на GE Aviation:

"Зависи от добавената стойност, която производителите на самолети и двигатели може да донесе на пазара. Клиентите ни казват дали искат самолет с нови двигатели и съвсем нов самолет. Смятам, че виждаме и двата варианта - традиционни тяснофюзелажни самолети с нови двигатели - 737 и А320, които ще бъдат изключително успешни.

Нашите двигатели, CFM, на 737 и А320 Neo са голям успех.

Имаме над 7000 двигатели поръчани досега, а още не сме произвели нито един.

Голям успех!

От друга страна, GEnx - двигателят на 787, който е съвсем нов е изключително добре приет на пазара.

Имаме над 1600 поръчани от този модел до момента.

Така че - и двата модела вървят, зависи какво иска клиентът. Той избира."

 

GE Aviation ще инвестират 50 млн долара в завод за 3D принтиране в Алабама, САЩ, съобщи най-големият в света производител на самолетни двигатели по време на втория ден от авиошоуто във Фарнбъро.

GE смята да наеме 300 души в завода на площ от 300 000 кв фута в Обърн, Алабама.

Монтажът на оборудването започва по-късно тази година, а производството - през 2015.

"Това е голяма стъпка за увеличаване на използването на триизмерното принтиране с метал", заяви Грег Морис, главен мениджър в GE Aviation.

fallback
fallback