Facebook обяви, че активните ѝ рекламодатели са нараснали до 2 млн., което представлява увеличение с 33% спрямо юли 2014 г., когато бяха 1,5 млн., предава Investor.bg, позовавайки се на Reuters.
За активни рекламодатели се смятат онези, които през последните 30 дни са публикували своя обява в рамките на социалната платформа. По-голямата част от тях се оказват малки и средни предприятия.
"Собствениците на малък бизнес са наистина трудни за достигане и обикновено нямат големи технически познания“, посочва главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг. По думите ѝ 30 млн. малки компании имат собствени страници в социалната мрежа.
Социалната мрежа пусна и мобилно приложение за рекламодатели, което те използват, за да управляват кампаниите си. 80% от новоприсъединилите се рекламодатели през четвъртото тримесечие на 2014 г. са започнали кампаниите си с промотиране на публикация.
Facebook не разкрива точния брой на рекламодателите си от малкия бизнес и колко са големите рекламодатели, но посочва, че първите са склонни да харчат средно между 5 и 50 долара на ден. Големите от своя страна харчат милиони.
Сандбърг посочва, че най-бърз растеж има на малките рекламодатели от Европа, Близкия Изток, Африка и Азиатско-тихоокеанския регион.
Привличането на повече рекламодатели в нейните платформи е от решаващо значение за Facebook, тъй като компанията се опитва да повиши глобалното си влияние.