След една година, през която хората прекарваха месеци наред, затворени вкъщи, имайки ограничени възможности за движение, новогодишните обещания придобиха малко повече тежест през 2021 г., пише Bloomberg.
Фитнес индустрията може го да потвърди. Въпреки че коронавирусът ограничава капацитета на част от фитнес залите, докато други са изцяло затворени, традиционният януарски скок в абонаментните в някои отношения надхвърля този от предходните години.
Част от това може да бъде обвързано с предсказуемото увеличение на онлайн класовете и преминаване към по-сериозно поддържане на психическото и физическото здраве.
"Не става въпрос целта да бъде идеална фигура, която да показваме на плажа през лятото, защото кой знае кога ще отидем на почивка отново. Но Ковид-19 подтикна хората да мислят за здравето си по-цялостно“, каза Джош Маккартър, главен изпълнителен директор на платформата за фитнес резервации MindBody.
От платформата заявяват, че са напът да отбележат ръст на стандартните за януари абонаменти, най-вече благодарение на интересът към виртуалните тренировки. Около 50% от резервации на платформата вече са за онлайн класове по йога."В допълнение към физическото благополучие, емоционалното и психическото здраве се превърнаха в много по-голям приоритет от преди“, казва Маккартър.
Ковид-19 ускори приемането на хибриден модел с онлайн и персоналисирани тренировки, които вероятно ще останат, дори когато пандемията отшуми.
Собствениците на фитнес зали, които се борят с намаляването на посещаемостта, бързо се усетиха, като 72% вече предлагат групови тренировки под формата на стрийминг, спрямо само 25% през 2019 г., според компанията за фитнес изследвания ClubIntel.
За хората, които са продължили да поддържат форма с физически упражнения, виртуалните тренировки са от ключово значение.
"Наблюдаваме 25% увеличение на хората, които посещават класове по медитации от началото на пандемията“, каза Джейсън Лароуз, главен изпълнителен директор на Equinox Media.
"Това е доказателство за това как хората все повече насочват вниманието си към цялостното здраве“, допълва Лароуз.
"Бъдещето е комбинация между дигитално и физическо преживяване. Потребителското търсене процъфтява, тъй като хората се стремят към баланс между психическото и физическото здраве. Залогът е по-голям сега“, казwа Лароуз.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК