Клиентите, претърпели материални щети вследствие на аварията на ЧЕЗ в столичния ж.к. "Люлин" могат да подадат жалби в клиентските центрове на електроразпределителното дружество. Това коментира ръководител направление "Експлоатация и поддържане" в ЧЕЗ Васил Василев в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR.
"Съгласно "Общите условия" на ЧЕЗ Разпределение, ако има клиенти, които са претърпели материални щети и имат повредени електрически уреди - те могат да подадат жалби в клиентските ни центрове и нашите екипи ще посетят на място в рамките на 24 часа клиентите, ще опишат повредените електрически уреди и ще бъде взето решение за възстановяване на средствата." - обясни Василев.
Опит за кражба на меден кабел на 19 срещу 20 декември предизвика голям пожар и прекъсна електрозахранването на 2/3 от всички клиенти на ЧЕЗ на територията на ж.к. "Люлин", припомни Василев. По думите му пожарът е засегнал 19 кабела на ЧЕЗ по 20 000 волта, което е основното захранване в ж.к. "Люлин".
Често има кражби от съоръжения на ЧЕЗ, но рядко рефлектират върху толкова много клиенти, подчерта Василев. По думите му най-често се случва да бъде източено трансформаторно масло - това се случи и в ж.к. "Надежда" на 20 декември. Тази кражба засегна около 400 клиента на ж.к. "Надежда" - 1 част.