fallback

Какво трябва да знаем за предколедното пазаруване

Покрай празниците едни от най-честите нарушения са нереалните намаления

21.12.2015 | 11:54 Автор: Мария Аладжова

Всеки потребител, на когото са изгорели уредите, заради подадено високо напрежение, трябва да подадат жалба в срок от три дни, обясни Николов. Случаят в "Люлин" обаче не подлежи на обезщетение, тъй като става въпрос за форсмажорно обстоятелство. Това обясни Богомил Николов от Асоциацията на активните потребители в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR. Той коментира какво трябва да знаят потребителите за предколедното пазаруване и как да се предпазят от измами.

Според експерта трудностите при избиране на подаръци за Коледа са най-често следствие от отлагането до последния момент. Времето е важно, за да можеш да сравниш продуктите, уточни той. От Асоциацията на активните потребители съветват покупателите да отделят колкото се може повече време, за да изберат желаните от тях подаръци.

Възможни са и нередности при намаленията. По думите на Богомил Николов, за да бъде намалена една стока, предишната ѝ цена трябва да е била прилагана 30 дни подред. Ако този фактор не е на лице, най-вероятно намалението на е реално. Основният проблем в такива ситуации е, че потребителите няма как да установят измамата, ако не са следили цената на съответния продукт, обяснява експертът.

Още по темата

При онлайн пазаруване трябва да се информираме относно физическия адрес на съответния доставчик. Това трябва да се случи още преди да съм направили онлайн поръчката, посочи Николов. В случай, че сме недоволни от продукта, който сме получили, имаме право да го върнем в рамките на 14-дневен срок.

Повече за това как да пазаруваме качествено и безопасно вижте в следващото видео: 

 

fallback
Още от България сутрин
fallback