fallback

Туристическият бранш настоява за държавна реклама: Попйорданов

11.11.2014 | 21:18

По-малко нощувки, но повече пари.. Големият проблем, е че винаги разчитаме на по-масовия туризъм. Вие бяхте на срещата на туристическия бранш с министърката. За какво говорихте?

Всички бяха единодушни, че българският туризъм е в криза и не бяха наясно откъде идват добрите резултати.

Целият бранш празнува, че най-после, след десетилетия имаме министерство, което да създава политики в сектор, формиращ близо 15% от БВП с огромен потенциал.

Минахме през много теми днес. Посочи се необходимостта от маркетинг и реклама в туризма, където нещата не са се случвали добре и всичките ни съседи ни изпреварват. Изисква се цялостен анализ защо е станало.

Посочи се името на досегашния зам.-министър Бранимир Ботев..

Той няма да е зам.-министър.

Новата ни министърка Николина Ангелкова предложи браншът сам да определи двамата зам.-министри. Върнахме топката със съгласие да разгледаме нейните предложения и да ги приемем.

 

Кои бяха основните проблеми?

Районирането е много спешно, законът за туризъм с наредбите, които не са готови от 1,5г., има визови проблеми, които спешно трябва да се решат и маркетингът и рекламата - не бива да изпускаме критично малкото време до зимата и до лятото, за да не изчезнем напълно от сцената.

Министерството на туризма още няма бюджет.

 

Каква ще бъде връзката между туристическия бранш и министерството? Би трябвало да се върнат и чиновниците от Пловдив в София..

Министър Ангелкова всяка седмица ще събира критично важна маса от представители и ще работи с тях. Тук е мястото на всички тези сдружения да започнат да пишат, а не да говорят и да мечтаем само, че една жена или едно министерство ще реши проблемите на българския туризъм. Всички ние трябва да участваме с това решение.

 

fallback
Още от Денят ON AIR
fallback