Много се е изписало и коментирало за цените на таксиметровите услуги, особено на тези, които са от летището към София. И в платформата на Helpbook.info получихме сигнал, отправен до Комисията за защита на потребителите, за некоректна сметка и шофьорска наглост.
"Излизайки от летище София, шофьор на такси компания "Ок Супертранс" ме покани да ползвам превоз. Като се качих, казах адреса си - София, ъгъла на ул. "Черковна" и бул. "Владимир Вазов" (преди моста Чавдар). Веднага забелязах, че шофьорът ми начисли на апарата "такса повикване" (за което реших да си замълча на момента).
Като тръгнахме, му казах, че искам да минем по прекия път, който минава през кв. "Левски", но въпреки това шофьорът мина през значително по-дългия маршрут - през Цариградско шосе. Когато попитах защо минаваме оттук, при положение, че заявих предпочитан маршрут, ми се отговори, че съм го казал късно и ако не ми изнасяло, можел да ме свали на пътя и да се оправям.
Не се стърпях и го попитах: "А защо ми начислихте и 'такса повикване"?" Не само, че не оспори, ами каза: "Еее, станало е грешка, то па вие отидохте в чужбина и станахте много отворени!".
Не желая да продължа да разказвам всичко останало, което чуха ушите ми. Бях докаран до адреса за 19,68 лв. (нощна тарифа), но касова бележка не ми беше дадена, а и не посмях да изискам, предвид късния час и вербалната агресия на шофьора. Моля институцията, която ще разгледа сигнала, да контролира извършваните услуги от фирмата, да няма лъжи в цената, заобиколни маршрути и нагли шофьори", настоява нашият потребител.
В случай, че забележите около мястото, където живеете или преминавате, нередности от всякакъв характер, можете да подадете сигнал в платформата на Helpbook.info.
Снимка: БГНЕС
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година