Каролин Хайд, Bloomberg: За Adidas цифрите изглеждат доста добре. Мисля, че са подпомогнати от отслабването на еврото и паричните преводи. Парите, спечелени в Африка, Азия, в Китай. Определено нещата изглеждат малко по-добре.
За първото тримесечие имаме приходи от 4.08 милиарда евро – 17% повече продажби. Като изключим ефекта от промяната на валутните курсове, наблюдавахме повишение на общите продажби от 9% за тримесечието.
Брутният марж на печалбата е стабилен - 49.2%. Казват, че това е силно начало на годината. Особено марките Adidas и Reebok се справят много добре с двуцифрен ръст в Западна Европа, в Китай, в Близкия изток, в Африка. Казват, че това са силни приходи, които компанията постигна. Имаме спад от 9% за сектора „голф“, което е проблемът им през последните няколко тримесечия, защото имаха загуби от обезценяване. Казват, че се дължат най-вече на спад в продажбите в категориите метал, дърво и желязо, което се компенсира с двуцифрения ръст в облеклото за голф.