LeWeb: избрано от технологичния форум в Париж

10.12.2014 | 17:27
LeWeb: избрано от технологичния форум в Париж

LeWeb - е основана от френските предприемачи Лоик и Жералдин Льо Мьор през 2004 като форум, на който се срещат международно признатите лидери в технологичния сектор и основатели стартъпи, брандове и медии. Събитието търси горещите тенденции и въпроси, които ще определят бъдещето на бизнеса, основан на интернет.

Предлагаме ви някои коментари, публикувани онлайн от втория ден на форума, провеждащ се на 9-10-11 декември 2014.

 

 

Facebook ще стане основният посредник. Като говоря за високотрафични сайтове, много от тях зависят от Facebook, за да достигнат до 75% от аудиторията си. Това е изключително като цифра, но и изключително опасно да си така зависим.

Фредерик Фийу, Les Echos

"Не става дума за инвеститори, а за аудитория, за потребители. Всичко, което правим е за потребителя и получаваме огромно внимание. Например Frozen - най-скъпо търгуваният анимационен филм, с 1,3 млрд долара приходи. Чудиш се дали аудиторията се интересува."

Майкъл Уулф, основател и управляващ директор на Activate, бивш член на борда на Yahoo! бивш президент и директор на MTV Networks; бивш директор на McKinsey.

"Ние не влизаме в свят, в който физическите предмети могат да бъдат третирани като медии. Самият дизайн може да стане много повече от самия продукт. Трябва да анализираме тази идея, за да накараме икономиките да заработят. Всеки път, когато става смяна  на поколението от формат на формат, от устройство на устройство."

Бен Хъх, директор на Cheezburger, съосновател на Circa.

 

"Всеки, който мисли, че инвеститорите и предприемачите ходят на едни и същи купони греши. В Долината не е така. Има доста кръстопътища, но кръговете на основателите са много дискретни и различни. Като активен основател съм имал достъп до сделки."

Тони Конрад, TonySphere

"Ние постоянно говорим със създателите на съдържание какво е нужно, но още е рано. Ние искаме да получим страхотно преживяване на потребителите. Инвестираме във видео от скоро и продължаваме да анализираме основите преди да започнем друго."

Фиджи Симо, директор Продукт Facebook