Умният часовник, който Apple трябва да пусне скоро на пазара, предлага нови възможности на рекламодателите, но и нови предизвикателства – как да се възползват от малката джаджа, за да достигнат до потребителите, без да ги отегчат с посланията си, пише Investor. bg, позовавайки се на Reuters.
По време на Consumer Electronics Show (CES) в Лас Вегас, компанията за мобилен маркетинг TapSense планира да пусне услуга за купуване на реклама в Apple Watch. Тя ще даде първи насоки за това как фирмите ще могат да предлагат реклами през часовника, въпреки че услугата няма да бъде достъпна до края на тази година.
Проблемът е, че неща, като възможността за намиране на клиенти, приближаващи магазина, могат да отблъснат потребителите. Apple отказва да коментира как рекламодателите ще могат да използват нейния часовник и няма да има официални представители на CES.Но много компании, които правят устройства и предлагат услуги, свързани с продуктите на Apple, ще бъдат там, включително и няколко, които работят по WatchKit.
Екранът на телефона позволява показването на няколко малки иконки, включително тази за електронната поща, една за времето и евентуално няколко за любимите приложения на самия потребител. Компаниите могат да използват тези приложения, за да уведомяват клиентите за специални отстъпки, но само в рамките на вече отворени програми. В противен случай продавачът рискува да отегчи потребителя чрез прекалено честите си реклами, които не са в синхрон с това, което клиентът прави.
Ключът към успеха се крие в умереността. Известията и рекламните банери на смартфоните могат да бъдат спирани. Някои търговци съветват избягване показването на много реклами на потребители, защото така има шанс умният часовник да се превърне в устройство, пълно със спам, което е отблъскващо.
Дали Apple ще създаде нов пазар чрез новото си устройство остава неясно. Но рекламодателите виждат потенциала във всичко това.