Майор Тайлър Елисън, оперативен офицер, Thunderbirds и лейт. полковник Грег Мозли, командир/лидер на Thunderbirds описват задачите при демонстрации в репортажа на Bloomberg.
За да станеш пилот на Thunderbird трябва да имаш голям опит.
Имаме 10-годишен стаж на изтребители.
Минимум 750 летателни часове на изтребител.
Всяка година избират по трима пилоти.
Целта е да се представляват американските военновъздушни сили.
С точността и професионализма на ВВС.
Започваме с брифинг за конкретната мисия.
Всички разбират какво точно трябва да се случи.
Летим по два пъти на ден, всеки ден.
За да сме сигурни, че имаме необходимата практика.
Комуникацията с екипа е много важна.
Всичко, което казваме, тонът, начинът на изразяване.. изразите, които ползваме..
Правим всичко, за да са в правилната позиция и да знаят къде отиват и кога.
Допустимостта на грешка при тези полети и съвсем малка.
Летим над майки и бащи, сестри и братя, баби и дядовци и мислим само за сигурността.
Пилотите постоянно се коригират. Само незабавната реакция позволява безопасното изпълнение на формацията.
Вижте видеото.
Thunderbirds, елитният ескадрон на ВВС на САЩ са известни с демонстрациите, които правят на авиоизложения пред публика до 80 пъти годишно.
Членовете на Thunderbird разговаряхя с екипа на Bloomberg: Алън Джефрис, Дрю Биби и Еми Марино.