Чрез услугата mobb на БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ могат да се извършват лесни и удобни плащания с мобилен телефон в търговски обекти От 14 юли Централна Кооперативна Банка (ЦКБ) стартира кампания, в рамките на която ще предложи безплатна едногодишна регистрация за услугата mobb за клиенти на банката. Предложението важи за всеки, който притежава дебитна или кредитна карта от ЦКБ. Клиентите, които желаят да се възползват от промоционалното предложение, е необходимо да посетят офис на ЦКБ.
Кампанията се провежда до 14 август или до изчерпване на количеството от 200 едногодишни mobb регистрации.
Безконтактните плащания с банкови карти, при които картата само се доближава до ПОС терминала в търговския обект, стават все по-популярни.
Следващият етап в развитието на плащанията с банкови карти, който тепърва набира скорост, са именно плащанията чрез мобилен телефон.
ЦКБ вече предлага плащания чрез мобилен телефон, чрез услугата mobb.
Услугата осигурява свързването на мобилния телефон с банковите карти на клиента. Плащанията чрез услугата могат да се извършват по два начина – чрез въвеждане на код, който се визуализира на екрана на телефона, или само чрез доближаване на телефона до ПОС терминала. При втория начин е необходимо върху телефона да се залепи т.нар. RFID стикер. Посредством стикера се осъществява комуникацията между мобилния телефон и ПОС терминалите в търговските обекти. Клиентите могат да закупят такъв стикер от клоновата мрежа на ЦКБ, като могат да изберат измежду 9 различни дизайна на RFID стикери. ЦКБ е първата банка в България, която предлага безконтактно плащане с мобилен телефон чрез услугата mobb.
Услугата mobb се предлага съвместно от ЦКБ и БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ.
Стандартната цена на регистрацията за услугата mobb е 14,40 лв. По време на кампанията, от 14 юли до 14 август, притежателите на дебитна или кредитна карта, издадена от ЦКБ, ще имат възможност да получат едногодишна регистрация за тази иновативна услуга напълно безплатно.
Плащането чрез мобилен телефон е също толкова бързо и лесно, както покупката с безконтактна карта. Плащанията са и изключително сигурни, тъй като не се налага клиентът да показва картата си в търговските обекти, а покупката се одобрява от клиента чрез мобилния му телефон. Когато плащат с мобилния си телефон, клиентите използват средства от своите банкови карти.
За да ползват услугата mobb, е достатъчно клиентите на ЦКБ да изтеглят приложението mobb на мобилния си телефон от Google Play, Apple App Store или Windows Phone Store и да регистрират своите банкови карти от ЦКБ.
Приложението mobb е достъпно за практически всички притежатели на смартфони. То е налично за водещите мобилни платформи – Android, iOS и Windows Phone и може да се използва от абонатите на всички мобилни оператори в България.
Mobb спечели престижната награда за мобилно приложение на БАЙТ за 2013 г. и бе номинирано за български участник в световните финали на World Summit Award 2014 г.
Услугата mobb дава и много други възможности на потребителите. Чрез mobb картодържателите могат да изпращат и получават пари от други потребители на приложението директно през мобилния си телефон, както и да проверяват чрез мобилния си телефон наличността по своята карта бързо и по всяко време. Чрез услугата клиентите могат също така да „заключват” и „отключват” своите банкови карти. Заключването на картата е равносилно на блокиране, т.е. картата не може да се използва, докато не бъде отключена чрез приложението.
Тази функция на приложението mobb дава на клиентите допълнителна сигурност, защото им предоставя възможност по всяко време бързо и лесно да блокират и разблокират банковата си карта и по този начин да са спокойни за своите средства дори в случай на кражба или загуба на картата.
Повече информация за специалното предложение за безплатна регистрация за услугата mobb към картодържателите на ЦКБ е публикувана на сайта на банката – www.ccbank.bg.