Телевизия България он ер е номинирана за първи път, само година и половина след старта си.
Класацията е израз на предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване онлайн от страна на крайните потребители. Според организаторите на инициативата списание Бизнес лейди: „За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин класацията представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.“
Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php.