България он ер в ТОП 3 на „Любимите марки“ в категория телевизия

Над 6 300 потребители дадоха своя глас за предпочитаните брандове във втори кръг от единствената потребителска класация у нас “Любимите марки“.

14.06.2013 | 14:04
България он ер  в ТОП 3 на „Любимите марки“ в категория телевизия

Телевизия България он ер събра най-много гласове 3209 и е водач на ТОП 3 брандовете в  категория Телвизия.

След нея се нареждат БТВ и ТВ 7 , които също ще участват във финалния кръг.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php.

Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 19 юни и ще продължи до 26 юни. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и Любимата марка за 2013 година.

Третият последен етап от класацията ще завърши с пищна церемония на 27 юни, на която ще бъдат наградени любимите марки в съответната категория, както и любимата марка на българския потребител за 2013 г.

Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт.

Всяка година в класацията взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

 

За разлика от други класации, „Любимите марки“ не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин класацията представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.