27 октомври 2014
Как планираме работните и ежедневните си занимания, идеи и навици?
Планираме ги, благодарение на информацията, която събираме от близките, колегите и приятелите си, както и от медиите в различния им вид, носител и тематика.
Информацията днес е по-важна и стои преди всичко останало, не само заради бързо променящата се среда, но и заради все по-лесния достъп до данни, събития, факти и явления.
Докато в зората на телекомуикационните съобщения, информацията е пристигала на куп, съчетаваща най-важните и значими събития за цялото общество – то днес новините, които гледаме и слушаме пристигат на порции, в зависимост от нашите интереси, среда и местоположение.
Кой е един от основните разпространители на данни в последните 10-15 години?
Това е интернет.
А от известно време насам, главен двигател в предоставянето на факти, свързани със собствения ни жизнен път, се оказва не друго, а социалните мрежи, кото заемат все по-голяма част от личното ни пространство.
Според проучване на анализаторската компания SimpleSearch, 30% от пълнолетните жители на цивилизования свят вече използват Facebook, за да се осведомяват всеки ден за това какво се случва около тях и по света.
Целият коментар във видеото: