Не само парите са от значение при онлайн маркетинга

Най-важното, от което трябва да се пазим е лошото планиране, съветваконсултантът Борил Богоев.

22.01.2014 | 19:16
Не само парите са от значение при онлайн маркетинга
Не само парите са от значение при онлайн маркетинга

Не само средствата са от значение при онлайн маркетинга. Истината е, че без инвестиция на време и усилия няма как да се постигнат добри резултати от реклама в интернет“, каза в ефира на Bulgaria On Air Борил Богоев, онлайн предприемач, консултант и лектор.

Според него има много добри примери на фирми, които не са вложили големи суми за маркетинг кампании, но пък са постигнали отлични постижения в продуктовото си позициониране благодарение на постоянство и усилия. Креативният подход и ефективното използване на комуникационните канали биха могли да доведат до успех всяко едно начинание, категоричен е Богоев.

По думите му най-важното, от което трябва да се пазим е лошото планиране, липсата на измеримост и нереалистичните очаквания. „Онлайн маркетинга ни позволява точно да отчетем резултатите и да бъдем гъвкави спрямо тях. Всяка компания може и сама да изготви своя стратегия, сега в интеренет има доста базова информация, но е по-добре да се доверим на специалисти, дори и когато става дума за социалните мрежи“, посочи експертът.

Като лоши практики той посочи спамът, всякакви трикове и кратки пътища за постигане на целите, работата на парче и липсата на анализ на постигнатото. „Използването на изброените неща, би могло да доведе до някакви резултати, но ефектът ще е краткосрочен, а в дългосрочен план рискувате да опетните името на фирмата си“, обясни Богоев.