Авиошоу

Събота от 16:00 часа
още

Жан-Пол Ебанга, президент на CFM International

Авиошоу сезон 1: Льо Бурже 2013

01.07.2013 | 09:00
Жан-Пол Ебанга, президент на CFM International
Жан-Пол Ебанга, президент на CFM International

Интервю на Жан-Пол Ебанга, президент на CFM International коментира за Bloomberg TV новите двигатели LEAP на компанията. Ебанга говори по време на Салона на авиацията в Бурже, Париж през 2013.


Още по темата

Вие правите джойнт венчър с равно участие между GE и Snecma и вие правите двигателите за 737 и А320. Как върви бизнесът?

Този бизнес е чудесен. В сравнение с авиошоуто преди 2г., прогнозата днес още по-силна. Ние предвиждаме да направим и доставим над 40 000 двигателя за следващите 20г. И това е фантастично.

 

Въпросът тогава е - а и има много коментари тук - може ли веригата на доставки - вие, момчета, и останалите, които правите частите за самолети - можете ли да насмогвате с това търсене?

Мисля че да. Ако някой може да го направи - това е CFM.

Ние вече доставяме над 25 000 двигатели.

Единствени в света сме. Ние сме го постигнали.

Смятам, че сме подготвени да подкрепим този растеж като брой доставени двигатели.

Днес имаме 10 000 двигатели вече на склад. И ще доставим повечето от тези 40 000 двигатели, за които става дума.

 

Ако Джон Лихи, търговският директор на Ербъс ви даде още повече поръчки? Нивото на търсене е безпрецедентно. Никога не е било така голямо в тази индустрия? Можете ли да продължите да растете с тези темпове? Може ли такъв тесен пазар да издържи на темповете на растеж, които виждаме?

Искам да ви дам пример. През 90-те доставяхме по 500 двигатели на година.

Днес доставяме 1500. Утроили сме броя на двигателите, които произвеждаме за година.

И продължаваме да растем. Имаме опита да управляваме този ръст и продължаваме да го правим.

 

Много от поръчките за самолети са за определен модел машина. Избират самолети, не двигатели. За какъв дял от бизнеса се борите?

Днес мисля имаме около 900. Това все още предстои да се реши.

Но пазарът е утвърден.

С новото поколение двигатели, ние повтаряме позицията, която имаме на CFM56 - това е най-добре продавания двигател.

Понеже работим и за MAX на Boeing, ние сме предпочитания двигател и смятаме да продължаваме да бъдем лидер в тази индустрия. Работим и с китайската Comac.

 

Да, но китайците се включват в играта. Руснаците също. Кога очаквате тези две страни да се включат и в сериозния бизнес? И - всъщност вие работите с най-различни фюзелажи - как успявате да се справите?

Мога да разкажа за фюзелажs.

Има нови модели.

Когато пуснахме LEAP, направихме предварителна оценка.

Искахме да видим всички възможности. CFM винаги изпълнява ангажиментите си.

Затова сме много сериозни, когато избираме поръчката, с която ще се заемем. И затова работим с Airbus и Boeing.

Решихме и да добавим един от новите производители. Така избрахме Comac.