Министерството на туризма разпореди проверка на рекламния проект за бранда „България“

Принципът в бизнеса и в туризма е като правиш нещо, то да е на световно ниво, коментира Румен Драганов,директор на Института за анализи и оценки в туризма.

06.02.2013 | 12:38
Министерството на туризма разпореди проверка на рекламния проект за бранда „България“

Основният проблем около изпълнението на рекламния проект за логото и бранда „България“ е, че изпълнителите са били фокусирани върху това да усвоят средствата, а не върху реализацията на проекта, коментира Румен Драганов, директор на Института за анализи и оценки в туризма.

Новото туристическо лого и бранд, с които България смята да привлича чуждестранни туристи, предстои да бъде включено в мащабна рекламна кампания в редица държави като Германия, Русия, Украйна, Румъния, Швеция и Полша и в Франция и Великобритания и други. Специални мероприятия са предвидени за далечните пазари като Китай, Япония, Индия и Израел, информират от министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

Цялото интервю вижте от видео файла.