fallback

Рекламата на българския туризъм предполага десетократна възвращаемост, според експерти

България е по-скоро в средния ценови сегмент на туристическите дестинации, коментира Калин Драганов от Българската асоциация на туроператорите и туристическите агенти.

18.01.2013 | 13:20

Всеки лев, вложен за реклама на българския туризъм, се връща десетократно, коментира в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR Калин Драганов, представител на Българската асоциация на туроператорите и туристическите агенти. Той даде за пример  Гърция и Турция, които всяка година дават милиарди евро за реклама.

Драганов подчерта, че схващането, че България е евтина туристическа дестинация е погрешно. „Испания, Турция и Гърция, например, имат по-ниски ценови оферти за определени места“, подчерта Драганов. Той допълни, че България се нарежда по-скоро в средния ценови сегмент, „но има още много работа, за да се привлекат платежоспособни туристи от чужбина“.

Хотелската база и условията в страната предполагат увеличаване на посещаемостта в пъти, коментира Драганов. Той допълни, че за момента зимният сезон върви много добре, но още е рано да се правят прогнози колко ще бъде ръстът на туристите.

„От това, което се вижда при ранните записвания за лятото, обаче, може да се очаква с 10-12% по-голям брой почиващи от Холандия, например,“ коментира Драганов. Той допълни, че с подходяща реклама на българския туризъм може да увеличи посещаемостта и туристите от Германия. 

fallback
Още от Предавания
fallback