Търсим чужди експерти за разработване на националния туристически бранд

Въпреки ръста на чуждестранните туристи в България, приходите в сектора остават на нива от преди няколко години,отчитат експерти.

16.05.2012 | 13:06
Търсим чужди експерти за разработване на националния туристически бранд

Туризмът у нас ще има успешно бъдеще, ако чужди експерти изготвят Национален бранд на България. Това заяви в сутрешния блок на Bulgaria ON AIR изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова. По думите й проектът може да е подобен на този в Румъния, където преди година и половина е проведен конкурс за изпълнител с участието на водещите международни компании в сектора. Ще станем разпознаваема и предпочитана дестинация, само ако доказани специалисти определят най-силните и автентични качества на страната ни и създадат програма за популяризирането им в рамките на 5 до 7 години. По думите на Поли Карастоянова секторът страда от дефицит на интелектуален капацитет.  България бележи ръст в броя на привлечените туристи, но приходите на бизнеса остават на нивата отпреди няколко години, което сваля цената на туристическия продукт у нас, посочи още директорът на борда по туризма.