fallback

17.5 милиона лева ще стигнат за реклама цифровата телевизия

Според експерта по цифровите технологии Николай Ничев преминаването към цифрова ефирна телевизия няма да се отрази сериозно на бюджета на домакинствата.

07.03.2012 | 14:37

Заложените срокове са от март 2013 да има едновременно излъчване на аналогов и цифров сигнал, а от  септември 2013 да остане само цифровият.

Заложените 17.5 милиона лева в бюджета ще бъдат достатъчни за провеждане на рекламната кампания за преминаването към цифрово излъчване, коментира Николай Ничев. Той уточни, че в момента на пазара има декодиращи устройства на цена между 70 и 250 лева. „Това, което е важно е декодиращите устройствата и новите телевизори да поддържат видео формат MPEG4,“ уточни Николай Ничев.

fallback
Още от Предавания
fallback