fallback

Невидими ли са компаниите за медиите?

Какви са препоръките на СЕМ за продуктовото позициониране? Не пропускайте „Медиите ON AIR”в събота от 11.00 часа по телевизия и радио Bulgaria ON AIR.

18.01.2013 | 12:15
  • Как се позиционира  търговска марка в медийното пространство?
  • Кога фирмите и марките могат да бъдат споменавани, изписвани, коментирани в медиите?
  • Каква информация за компаниите получават зрителите от екрана?

Темата за правилата и реалното продуктово позициониране  ще обсъди тази събота от 11.00 часа водещата на „Медиите ON AIR” Доника Ризова с Анна Хаджиева- член на Съвета за електронни медии, Петя Попова - управляващ директор на Publicis Consultants,  Огнян Траянов - директор на "ТехноЛогика".

Чуйте и вижте гледните точки на  регулаторния орган, професионалните комуникационни модератори и бизнес сектора в събота от 11.00 часа по телевизия и радио Bulgaria ON AIR.

fallback
Още от Предавания
fallback