- Как се позиционира търговска марка в медийното пространство?
- Кога фирмите и марките могат да бъдат споменавани, изписвани, коментирани в медиите?
- Каква информация за компаниите получават зрителите от екрана?
Темата за правилата и реалното продуктово позициониране ще обсъди тази събота от 11.00 часа водещата на „Медиите ON AIR” Доника Ризова с Анна Хаджиева- член на Съвета за електронни медии, Петя Попова - управляващ директор на Publicis Consultants, Огнян Траянов - директор на "ТехноЛогика".
Чуйте и вижте гледните точки на регулаторния орган, професионалните комуникационни модератори и бизнес сектора в събота от 11.00 часа по телевизия и радио Bulgaria ON AIR.
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК