Жените са комерсиални натури. Не сменят канала, когато започва реклама. Хората над 60 не сърфират с дистанционното. Софиянци са най-трудно податливи на рекламни послания, най-хитри са, защото бързо разпознават скритата реклама и черния PR. И забележете - те са най-неподкупни. Не на всяка цена биха приели рекламен подарък. Мъже, жени в малки и големи градове са единодушни, че политическата реклама е досадна и ненужна. Но си спомнят ясно, че на последните избори Ламбо хвана трамвая.За социалните и комерсиални български реклами тази събота ще говори водещата на Медиите ON AIR с:
- Николета Даскалова-медиен експерт
- Стоил Атанасов- рекламен специалист
- Маргарита Бакрачева- психолог от БАН
- Страхил Делийски- политолог.