Рекламата между комерсиалното и социалното

Не пропускайте Медиите ON AIR в събота от 11.00 часа по телевизия и радио Bulgaria ON AIR.

08.11.2012 | 14:44
Рекламата между комерсиалното и социалното

Жените са комерсиални натури. Не сменят канала, когато започва реклама. Хората над 60 не сърфират с дистанционното.
Софиянци са най-трудно податливи на рекламни послания, най-хитри са, защото бързо разпознават скритата реклама и черния PR. И забележете - те са най-неподкупни. Не на всяка цена биха приели рекламен подарък. Мъже, жени в малки и големи градове са единодушни, че политическата реклама е досадна и ненужна. Но си спомнят  ясно, че на последните избори Ламбо хвана трамвая.
За социалните и комерсиални български реклами тази събота ще говори водещата на Медиите ON AIR  с:

  • Николета Даскалова-медиен експерт
  • Стоил Атанасов- рекламен специалист
  • Маргарита Бакрачева- психолог от БАН
  • Страхил Делийски- политолог.