fallback

„Медиите ON AIR“ продължава темата за рекламите и кризата

Гледайте медийното предаване на Bulgaria ON AIR тази неделя ( 11 декември 2011) от 17:30 часа.

09.12.2011 | 15:15

Знаете ли,че по време на криза в телевизионните реклами започват да се появяват кучета? Те внушават доверие и спокойствие  у зрителите. Какво да си помислим, обаче, когато даден продукт започва да се рекламира с цяла глутница? Има ли криза на идеите или кризата преминава в  световна финансова катастрофа?

В предаването  питаме: доц. Маргарита Бакрачева -от Института по психология към Българската Академия на науките, проф.Христо Кафтанджиев - преподавател във ФЖМК , Константин Манолов - творчески вицепрезидент на MAG Communications  и Светлин Давидов-саунд дизайнер в „Дарик радио“.

Освен това ви каним на рожден ден на 69-годишния стартиращ от начало Тошо Тошев.

В рубриката “PRESSключалката“ ще видите новинарското лице на телевизия Bulgaria ON AIR Петя Стефанова.

fallback
Още от Предавания
fallback