Знаете ли,че по време на криза в телевизионните реклами започват да се появяват кучета? Те внушават доверие и спокойствие у зрителите. Какво да си помислим, обаче, когато даден продукт започва да се рекламира с цяла глутница? Има ли криза на идеите или кризата преминава в световна финансова катастрофа?
В предаването питаме: доц. Маргарита Бакрачева -от Института по психология към Българската Академия на науките, проф.Христо Кафтанджиев - преподавател във ФЖМК , Константин Манолов - творчески вицепрезидент на MAG Communications и Светлин Давидов-саунд дизайнер в „Дарик радио“.
Освен това ви каним на рожден ден на 69-годишния стартиращ от начало Тошо Тошев.
В рубриката “PRESSключалката“ ще видите новинарското лице на телевизия Bulgaria ON AIR Петя Стефанова.