Какво се случва на медийния пазар

Как се отрази кризата върху рекламните бюджети?

05.12.2011 | 12:44
Какво се случва на медийния пазар
Какво се случва на медийния пазар

Oт какво режат компаниите в криза?

Вярно ли е, че интернет медиите са на път да се превърнат във втора по значимост медия след телевизията?

Има ли тенденция младите, активни хора да се насочват все повече към интернет и тематично специализираните телевизии?

Това са част от въпросите, дискутирани в неделното издание на авторското предаване на Доника Ризова “Медиите ON AIR“. Темите коментираха:

  • Ивайло Богомилов – изпълнителен директор на Market Test;
  • Ирена  Антонова – директор „Връзки с клиенти“ на медийна агенция „Аргент“;
  • Лили Георгиева – директор MindShare;
  • Катерина  Буюклиева –  управляващ директор на Initiative Media Club; 
  • Иво Цеков – управител на MA „Пиеро 97“.