fallback

Износителите на вино се насочват към САЩ, Япония и Хонконг

Какви са предимствата на дестинациите коментира Галина Нифору, председател на Българската асоциацията на износителите на вино.

29.04.2013 | 11:33

Производителите и износители на българско вино се насочват към САЩ, Япония и Хонконг. Америка е дестинация, където потребителите имат добра покупателна способност и няма особено значение какъв е произходът на продукта, коментира председателят на Българската асоциацията на износителите на вино Галина Нифору. Тя допълни, че Япония е една от малкото страни, където имиджът на България е много добър. „Налице са и добри традиции в износа на вино,“ коментира още Нифору. Хонконг е безмитната врата към Китай. Търговията на вино там е много добре развита, коментира председателят на Българската асоциацията на износителите на вино.

Цялото интервю вижте от видео файла.

fallback
Още от Предавания
fallback