Пазаруването онлайн

Потребителските жалби са предимно за транспортните услуги по доставка на стоките, коментират експерти.

11.02.2013 | 10:45
Пазаруването онлайн

През изминалата година 6% от българите са пазарували онлайн, коментира Игнат Арсенов, директор на българския клон на Европейския потребителски център в предаването Денят ON AIR с водещ Ивайло Лаков. Онлайн покупките са предимно от Англия, Франция, Германия и Италия. Арсенов добави, че всеки закупил стока от чуждестранен сайт може да я върне в седем дневен срок без да изтъква причина. Ако доставката закъснява и стоката вече не е необходима на поръчителя, той има право да откаже покупката, а търговецът е длъжен да възстанови платената сума. В случай, че бъде отказана доставка към България, потребителят може да се подаде оплакване.

Най-често оплакванията са за дефектни и некачествени стоки. Не са редки случаите, в които потребители се оплакват за забавени доставки.