Българските компании се нуждаят от повече реклама в Полша

България и Полша могат да споделят опит не само областта на добива и използването на шистовия газ, но и в сферите на машиностроенето и хранителната промишленост.

04.10.2012 | 10:43
Българските компании се нуждаят от повече реклама в Полша

Полша винаги е следвала правилото „Нищо за нас, без нас“, коментира в предаването Денят ON AIR полският посланик Лешек Хенсел. По отношение на справянето с кризата в еврозоната „виждаме как представителите на европейските държави се срещат и обсъждат варианти. Ако ние не сме част от тази дискусия, впоследствие може да ще бъдем изолирани и наистина да се стигне до Европа на две скорости,“ коментира Хенсел.

България и Полша имат потенциал за развитие на партньорски отношения не само областта на добива и използването на шистовия газ, но и в сферите на  машиностроенето и хранителната промишленост.
Обемът на полските инвестиции в България е незадоволителен и има още работа в тази посока, коментира Лешек Хенсел. На свой ред българските компании имат нужда от повече реклама, за да се позиционират на полския пазар.

Цялото интервю с посланика на Полша вижте от видео файла.