CT Interactive работи по разширяване присъствието си на съществуващи и нови пазари 

Дружеството инвестира сериозно в своите служители и нови технологии

16.05.2024 | 23:00 Редактор: Беатрис Младжова
CT Interactive работи по разширяване присъствието си на съществуващи и нови пазари 

CT Interactive - дъщерно дружество на публичната компания "Телематик Интерактив България", работи по разширяване присъствието си на нови и съществуващи пазари в Европа, Латинска Америка и Африка. 

Компанията продължава да диверсифицира и портфолиото от игри, които предлага, за да удовлетвори предпочитанията на клиентите си и в подкрепа на разширяването на пазарното присъствие, коментира в интервю за информационната агенция БГНЕС оперативният директор на CT Interactive Мартин Иванов.

"Инвестираме в най-новите технологии за разработване на иновативни решения и предоставяне на отлично потребителското изживяване, което за нас е приоритет. Ние анализираме данните от игровото поведение, вследствие на което се стремим да предлагаме персонализирани изживявания, които отговарят на индивидуалните потребителски предпочитания и поведение", посочи Мартин Иванов. 

Игри на CT Interactive са достъпни на над 1500 сайта по целия свят. Компанията се отличава с разнообразно продуктово портфолио и с персоналното отношение към всеки клиент, което носи добавена стойност, казва той. 

Компанията е добре позиционирана на множество регулирани пазари и стратегически се позиционира в страни като Перу, Мексико, Колумбия, Панама, Аржентина, Бразилия, където онлайн игралният пазар е в подем. 

"Африка за нас е сравнително нов пазар със значителен потенциал за растеж и непрекъснато наблюдаваме страните с развиващи се iGaming сектори", каза Мартин Иванов и допълни, че от компанията има амбициозни планове за по-нататъшно разширяване на международния си обхват. 

Най-голямото предизвикателство в работата на компанията е свързано с различните регулации на отделните пазари, които поставят специфични изисквания към игралното съдържание, както и културните особености и предпочитания на потребителите. Например игрите, които са популярни в Европа, може да не допаднат на потребителите в Латинска Америка. 

"За нас е важно продуктът да е културно адаптиран, за да съответства на местните символи, митове и традиции", поясни Мартин Иванов. 

От съществено значение е и игрите да работят безпроблемно на различни устройства и платформи (мобилни, десктоп, различни операционни системи), допълва той. Друг важен елемент от работата е наблюдението на конкуренцията и провеждането на стратегически маркетингови кампании, за да се повиши разпознаваемостта на марката. 

Мартин Иванов каза, че компанията инвестира в развитието на служителите и екипите и насърчава културата на иновации високи постижения. "Насърчаваме разнообразна и приобщаваща работна среда, в която млади професионалисти от различни среди се чувстват ценени и подкрепяни", подчерта той и допълни, че това осигурява непрекъснат поток от свежи идеи и перспективи и укрепва позициите на компанията.