Facebook общността се информира за президентските избори от Bulgaria ON AIR

Медията достигна до над 270 000 уникални потребители в социалните мрежи на 6 и 13 ноември

14.11.2016 | 16:16 Редактор:
Facebook общността се информира за президентските избори от Bulgaria ON AIR
Facebook общността се информира за президентските избори от Bulgaria ON AIR

Национална телевизия Bulgaria ON AIR достигна над 270 хил. уникални потребители в социалните мрежи по време на изборите за президент и вицепрезидент на България на 6 и 13 ноември. Bulgaria ON AIR бе първата телевизия и единствената национална, която излъчи изборната си програма и важните новини от деня във Facebook страницата си директно от ефира на телевизията. Така медията предостави възможност и на българите в чужбина да следят изборните студия „ПрезиДЕН 2016“ и Новините ON AIR на живо и да се информират за най-важното около избора на петия държавен глава.

На 13 ноември Bulgaria ON AIR достигна до над 170 000 уникални потребители в социалните мрежи само за ден. Изборното студио „ПрезиДЕН 2016“ се излъчваше на живо във Facebook. Програмата в социалната мрежа са гледали над 28 000 уникални потребители - на живо и на запис, а хората, гледали видеопостовете, са над 27 000. Общият обхват на достигантите потребители е над 97 000.

Програмата на Bulgaria ON AIR на първия тур на изборите в неделя, 6 ноември, достигна до още близо 100 000 уникални потребители за ден.

Зрителите на Bulgaria ON AIR изразиха своята гледна точка в динамичния изборен ден и балотажа и в резултат на това коментарите в социалните мрежи на Bulgaria ON AIR значително се увеличиха.

Bulgaria ON AIR бе и най-активната телевизия в Twitter - @BulgariaONAIR. Медията информираше последователите си непрестанно и през двата изборни дни, като само на 13 ноември постовете й предизвикаха над 100 ретуита.