fallback

Bulgaria on air е ТВ номер 1 в Любимите марки на потребителите

Bulgaria on air събра най-много гласове в оспорвана надпревара с Нова и БТВ

29.06.2015 | 13:44 Автор: Доника Ризова

Над 40 000 потребители взеха участие в седмото издание на класацията „Любимите марки“ 2015.

Класацията „Любимите марки”, завършила на 29 юни 2015,  е израз на потребителските предпочитания към български и глобални брандове в различни отрасли. Любимите марки се избират чрез гласуване онлайн и отразяват емоционалната привързаност на потребителите.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Bulgaria on air е част от едноименната медийна група Bulgaria on air, която включва радио, ТВ, списания и интернет сайтове. През 2013 година, когато Bulgaria on air сключи договор за сътрудничество с медийния гигант Bloomberg Televison, потребителите я избраха в ТОП 3 на „Любимите марки“.

В ТОП 3 в категория Радио за 2015 година се нареждат Витоша, БГ радио и Magic.FM. Сред трите най-любими уеб медии и сайтове са focus-news.net, dnes.bg и moitepari.bg.

Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php. Общият брой гласоподаватели в третия последен етап на класацията е близо 11 400.

Медийни партньори на класацията "Любимите марки " 2015 г. са сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, Хайлайф, b2bmedia.bg, Bulevard.bg и Svejo.net.

 

 

 

fallback
Още от PRESS
fallback