fallback

SOS Детски селища България с кампания за привличане на дарители

Кампанията е под надслов „Децата са като цветята – нуждаят се от постоянна грижа“

11.12.2014 | 11:23 Автор: Доника Ризова

Кампанията на SOS Детски селища България "Децата са като цветята: нуждаят се от постоянни грижи" за привличане на SOS приятели - дарители с редовни месечни дарения започва на 15 декември.

За първи път в България ще бъде използван каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници ще влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата.

Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата ePay или Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже.

Кампанията ще се проведе в The Mall, София Ринг Мол, Мега Мол, Бизнес парк София, верига магазини Лидл.

Събраните средства ще гарантират качествената грижа не само за децата и приемните семейства, които Сдружението подкрепя, а и за децата и семействата в риск, които то подпомага.

В пресконференцията за откриване на кампанията на 15 декември в 12 часа на втория етаж на The Mall, участие ще вземат посланиците на добра воля на SOS Детски селища България - Красимир Балъков, Силвия Лулчева и Елена Петрова, които ще направят първите регистрации за SOS приятели.

Медийна група България он ер и традиционно  подкрепя инициативите на SOS детски селища, а служителите на компанията събират средства, книги и играчки, които ще бъдат дарени на децата за коледните празници. Деца от селището в с. Дрен ще посетят телевизията за да се запознаят с работата на журналистите.

 

 

fallback
Още от PRESS
fallback