Ясни са носителите на PR приз 2014

26.06.2014 | 22:26
Ясни са носителите на PR приз 2014
Ясни са носителите на PR приз 2014

Победителите в PR приз 2014 година бяха обявени на тържествена церемония в столицата на 26 юни. 

В 14-тото издание на най-авторитетния конкурс за връзки с обществеността - PR приз се състезаваха общо 48 проекта.

Номинираните бяха оценявани от един най-значимите международни експерти - Томас Ахелис от Германия, който е със сериозен принос за развитието на PR професията в световен мащаб.

В конкурса, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността журито открои корпоративния пи ар и продуктовите кампании.

„Много впечатляващи неща имаше на това издание, впечатли ме фактът, че компаниите започват да се престрашават да говорят за кризисен пи ар“ - каза Лиляна Загорчева, PR специалист.

Конкурсът имаше за цел да избере най-добрата PR кампания в България, най-социално отговорна PR кампания в бизнес и НПО сектора и най-добрия PR проект в публичния сектор.

В специална категория бяха бъдат отличени и най-добрите студентски проекти.

В PR приз 2014 участваха 48 проекта, разпределени в 13 от 14-те конкурсни категории. Оценките на проектите бе поверена на жури в състав – Асен Асенов – председател на БДВО и председател на журито; Томас Ахелис - управляващ мениджър и партньор в агенция Achelis and Partners Германия; Елица Баракова – ръководител на екипа на фондация „Помощ за благотворителността в България“; Доника Ризова – PR на телевизия „България он Eр“; Лиляна Загорчева – PR експерт с над 15 години опит в корпоративните комуникации; Милен Филипов – преподавател по „Стратегическо комуникационно планиране“ в Бургаския свободен университет; Гергана Иванова - съсобственик и управител на РА The Smarts; Проф. д-р Маргарита Пешева – преподавател и медиен експерт, представител на Българската академична асоциация по комуникации (БААК) в журито.


Репортаж на Борислав Петров и оператора Тодор Тодоров.

 

Участници и наградени във всички категории:

 

Категория: Корпоративна PR Кампания:

New Moment New Ideas – проект: „Jameson Златна Бленда“

Civitas Global Bulgaria – проект: „Сподели книга за лятото“

All Channels Communication Group – проект: „Захарни Заводи“

Мтел –  проект: „Mtel Treasure Hunting“

 

Класиране в категорията:

New Moment New Ideas – проект: „Jameson Златна Бленда“ – 1-то масто

Civitas Global Bulgaria – проект: „Сподели книга за лятото“ – 2-то място

Мтел –  проект: „Mtel Treasure Hunting“ – 3-то място

 

Категория: CSR проект – бизнес сектор:

ЧЕЗ –  проект: „Образователна кампания електроенергия“

Vivacom – проект: „VIVA Start Up“

AMI Communications – проект: „Shell Eco Marathon“

Ulympix – проект: „Дай шанс на балканката!“

Hill Clinic – проект: „Project Movember“

Mtel – проект: „Приеми дете – създай бъдеще!“

BBDO Group – проект: „Samsung Smart Education“

BBDO Group – проект: „PLAY4change“

 

Класиране в категорията:

Hill Clinic – проект: „Project Movember“ – 1-во място

AMI Communications – проект: „Shell Eco Marathon“ – 2-ро място

Mtel – проект: „Приеми дете – създай бъдеще!“-  3-то място

 

Категория: CSR проект – нестопански сектор:

Фондация „Инициатива за финансова грамотност“ – проект: „Моят живот, моите финанси“

All Channels Communication Group –проект: „Писмо за промяна“

All Channels Communication Group – проект: „ДАР за България“

Civitas Global Bulgaria – проект: „Остани без дъх“

*Holiday Heroes – проект: „Holiday Heroes“ (Преместен по решение на журито от „CSR проект - бизнес сектор“, за която е подадена първоначалната заявка)

 

Класиране в категорията:

All Channels Communication Group –проект: „Писмо за промяна“ – 1-во място

All Channels Communication Group – проект: „ДАР за България“ – 2-ро място

Civitas Global Bulgaria – проект: „Остани без дъх“ – 3-то място

 

Категория: PR проект в публичния сектор:

United Partners – проект: „Силата на интелигентните комуникации“ - 1-во място

 

Категория: Зелени комуникации и градска среда:

Овергаз Инк – проект: „Да запазим България зелена и чиста за нас и нашите деца”

Interimage – проект: „Do the right mix – Придвиждай се разумно“

Мтел – проект: „Mtel Eco Grant“

United Partners – проект: „Холандски ден на зеления град“

BBDO Group – проект: „ПАРКирай се на зелено“

Chapter 4 – проект: „Зеленият проект на Аурубис 2013“

 

Класиране в категорията:

United Partners – проект: „Холандски ден на зеления град“  - 1-во място

Мтел – проект: „Mtel Eco Grant“ – 2-ро място

Овергаз Инк – проект: „Да запазим България зелена и чиста за нас и нашите деца” – 3-то място

 

Категория: PR проект за вътрешни комуникации:

1. Овергаз Инк, ТехноЛогика, КонтурГлобъл Марица Изток 3 – проект:  „Гордея се с труда на моите родители“

Vivacom – проект: „Големите 5 и VIVA SHINE“

Мтел – проект:  „Мтел Олимпиада“

Мтел – проект:  „Mtel Fair“

Chapter 4 – проект на Аурубис БГ: “Живей здравословно”

 

Класиране в категорията:

Овергаз Инк, ТехноЛогика, КонтурГлобъл Марица Изток 3 – проект:  „Гордея се с труда на моите родители“ – 1-во място

Chapter 4 – проект на Аурубис БГ: “Живей здравословно” – 2-ро място

Мтел – проект:  „Mtel Fair“ - 3-то място

 

Категория: PR проект за продукт или услуга:

Microsoft – проект: „Windows 8.1 лично твой“

New Moment New Ideas – проект: „Футболната реплика на България“

United Partners – проект: „BRAUN Pimp your jeans“

BBDO Group – проект: „Спестовен жилищен кредит“

 

Класиране в категорията:

New Moment New Ideas – проект: „Футболната реплика на България“ – 1-во място

Microsoft – проект: „Windows 8.1 лично твой“ – 2-ро място

United Partners – проект: „BRAUN Pimp your jeans“ – 3-то място

 

Категория: Специално събитие:

New Moment New Ideas – проект „Microsoft in Charge“

Interimage – проект „10-те градски точки на Do the right mix“

УниКредит Булбанк–проект: „Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България“  AMI Communications – проект: „Ден на Visa в България“

 

 

All Channels Communication Group – проект: „Revolutionory Rood“

Мтел –  проект: „The night of iPhone“

Айдиа Адвъртайзинг – проект: „Nitro Dance Show“

Cognito – проект: „Тайната вечеря“

 

Класиране в категорията:

УниКредит Булбанк – проект: „Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България“ – 1-во място

Cognito – проект: „Тайната вечеря“ – 2-ро място

All Channels Communication Group – проект: „Revolutionory Rood“ – 3-то място

 

Категория: PR проект на медиа:

All Channels Communication Group – проект: „Discovery Networks“ - 1-во място

 

Категория: Кризисен PR:

ЧЕЗ – проект: „Запазване на лицензите на ЧЕЗ“ –  1-во място

 

Категория: Онлайн кампания или проект:

All Channels Communication Group – проект: „Писмо за промяна“

Мтел – проект: „Мтел Видео Новини“

 

Класиране в категорията:

All Channels Communication Group – проект: „Писмо за промяна“

Мтел – проект: „Мтел Видео Новини“

 

Категория: „Политически PR“:

ПП „Зелените” – проект: „Има различна политика“

Chapter 4 – проект: „Европа: Ново начало“ 

 

Класиране в категорията:

** Журито не присъжда награда за първо и второ място

ПП „Зелените” – проект: „Има различна политика“ – 3-то място

 

Категория: „PR на студентски проект:

Десислава и Надя – проект: „Всичко е в твоите ръце“ – 1-во място

 

Специални награди:

 

Конфедерация на работодателите и индустриалците в България (КРИБ)

Категория: „CSR проект – бизнес сектор“:

ЧЕЗ –  проект: „Образователна кампания електроенергия“

 

b2b Magazine

Категория: „Зелени комуникации и градска среда“:

Chapter 4 – проект: „Зеленият проект на Аурубис 2013“

 

Награда на журито на PR приз 2014

„Проект-послание“:

All Channels Communication Group –проект: „Писмо за промяна“

 

Награда на Българско дружество за връзки с обществеността:

„Принос в развитието на PR професията в България“:

Проф. д-р Любомир Стойков