Познато от 2003 година, изданието е определено като най-четеното бизнес и лайфстайл списание в България. На повече от 150 страници списанието представя информация от света на пътуванията, музиката, спорта, науката и политиката. Потенциалната аудитория е средно около 110 000 души месечно. Колегите от изданието си пожелаха още 10 пъти по 10 години юбилей. За доброто настроение на гостите се погрижи попзвездата Миро, който изпя за първи път пред публика най-новите си песни и най-популярните си хитове.
"Нашите читатели са обикновено хора с големи финансови възможности, но с малко свободно време, които имат ограничена възможност да следят дневните медии. Много от тях посочват времето на самолета като единственото, когато им остава време да четат. Сред читателите ни са голяма част от хората, които вземат решенията в България – добре образовани, добре печелещи и с високи изисквания", заяви Константин Томов, главен редактор на списанието.
Разширен репортаж от събитието ще можете да видите в предаването "Медиите ON AIR", тази събота в 11 часа.