Асоциация на българските радио- и телевизионни оператори – АБРО и Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение (БАМОР) подписаха Общо споразумение за оповестяване на данни от маркетингови изследвания и проучвания на общественото мнение.
Телевизионните оператори с политематичен профил: Bulgaria on Air, БТВ, Нова Телевизия, TV 7, БНТ 1, БНТ 2 и NEWS 7 въвеждат правила за оповестяване на маркетингови изследвания и проучвания на общественото мнение.
При представяне на проучвания, зрителят ще бъде информиран относно поръчителя, изпълнителя и периода на проучването, както и за важна информация за статистическата извадка и представителност.
Медиите, обхванати от доброволната мярка, очакват това да осигури коректното възприемане на поднасяната информация, което е ключово в периода на предизборна кампания.
Пълният текст на Споразумението можете да видите на уеб-страницата на АБРО, както и на този линк:
http://www.abbro-bg.org/read_event.php?id=98