Провокацията винаги е била част от музиката, коментира в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR Калин Вельов и даде за пример изпълнителни като Мадона, Doors, Rolling Stones. Той подчерта още, че медиите са част от разпространението на тази музика, с която израстват тинейджърите днес. Вельов подчерта още, че у нас не съществува реално музикален пазар във вида, „в който го виждаме в развитите държави“.
„По-жалкото е, че не съществува реален мениджърски и продуцентски бизнес“, който да развие кариерите на изпълнителите от различни музикални риалити формати. По думите му ползата от тези формати е, че показват, че „има много талантливи деца и младежи“.
Вельов посочи още, че лично той би насърчил детето си да се занимава с музикална кариера, но като втора професия и хоби. По думите му при липсата на сериозен пазар, не е задължително да има специално образование в областта.
„Шоуменът мисли главно за шоу – за провокативни идеи, докато музикантът мисли как да извади добър продукт“, коментира Вельов.
Какво е мнението му за границите в провокациите - вижте и чуйте от видео файла.